Vanliga frågor
Vi svarar på meddelanden och e-postmeddelanden i den ordning de tas emot. De flesta förfrågningar besvaras inom 24 timmar under våra öppettider.
Om du behöver uppdatera din leveransadress, vänligen maila oss omedelbart på info@repnrun.se med ditt namn och ordernummer. Vi gör vårt bästa för att behandla din begäran, men vi kan inte garantera ändringar när din beställning har packats eller skickats.
Vår behandlingstid är 1–2 arbetsdagar. Beställningar behandlas måndag till fredag, exklusive större helgdagar.
Leveranstiderna varierar men är vanligtvis 1–3 arbetsdagar efter att beställningen har behandlats. Ett spårningsnummer kommer att skickas via e-post när din beställning har skickats.
Beroende på storleken och innehållet i din beställning kan den skickas i flera paket. Om detta händer kommer du att få spårningsinformation för varje paket.
Om någon vara i din beställning är slut i lager meddelar vi dig via e-post med ett beräknat återinföringsdatum. Om det tar längre tid än 2 veckor att få varan återbetalad kommer vi att utfärda en återbetalning för den/de varan/varorna som inte finns i lager.
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär som kan uppstå på grund av att en skadad vara har mottagits. Vänligen maila oss på info@repnrun.se med ditt namn, ordernummer och bilder på den skadade produkten så att vi kan hjälpa dig.
Om du har mottagit en skadad vara eller om en vara saknas i din beställning, vänligen kontakta oss inom 30 dagar efter leverans på info@repnrun.se. Vi kommer att samarbeta med dig för att lösa problemet.
Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta oss omedelbart på info@repnrun.se. Avbokningsförfrågningar är endast möjliga innan beställningen har behandlats eller skickats.